?

Jag kom på att Oliver påpekade att jag hade ett blåmärke på armen när vi satt och fikade.
Närmare bestämt så har jag fem blåmärken på armarna och minst ett på benen.
Han frågade om jag har lätt för att få blåmärken,
och då slog det mig...
Jag har ju lätt för att få blåmärket (det är ingen nyhet) och det kan vara kopplat till blödarsjukan (inte heller någon nyhet). Utan det jag kom på var att den sjuttonde september så är det dags. Då så ska jag till läkaren, förhoppningsvis för en sista koll. Och då får jag veta hur det blir med operationen, och om jag har blödarsjukan eller inte. Det som inte bådar gott är att testet ökade en minut från första gången jag gjorde det, och redan första gången så låg jag i riskzonen.
Och det testet jag (ev) ska göra den sjuttonde kan ta upp till två timmar - hurra?
alltså, jag vill bara veta nu. och opereras nu.


a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0