inte direkt en vanlig söndag.

idag är jag glad, idag mår jag bra.

Till att börja med så vaknade jag typ halv tio, av mig själv. Helt galet. Men med tanke på att jag somnade klockan tio igår kväll så var det väl inte så konstigt. Har städat mitt rum hela dagen. Rensat allt. Det är väl så det funkar när man ska flytta? Nostalgitrippar till tusen idag dock, såg en jävla massa gamla grejer, vykort, brev, bilder osv.
Aja, sjukt trist att städa i alla fall.

Men ikväll så har vi firat min syster, hon fyllde tjugo år i fredags. Vi gick på Grekrestaurang (yummie) och fikade hemma hos mor. Hon blev jätteglad för halsbandet och berlockerna hon fick av mig (hon började gråta och gav mig världens kram). Sen skjutsade jag och far hem henne och jag fick se hennes och Marcelos lägenhet för första gången (som dom ifs snart ska flytta ifrån), men tokigt fin! Jag vill ha den.

Nu så sitter jag här, är trött och ska snart sova. Först skall jag bar akolla när jag börjar imorn och kolla bussen.
Och sen tvätta ansiktet och borsta tänderna och blä blä, ni vet.

men aja, so long.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0