jag hatar naturkunskap

Jag har något att erkänna.
Eller, jag har ett nytt mål.
Ett mål som jag kommer behöva er alla för att uppnå.

Jag är uppriktigt ledsen för Jennys skull...
Mina fettodagar är över.
Jag måste börja bli nyttig.
Alltså verkligen måste.
Och så ska jag börja träna så mycket jag kan
(vilket i och för sig inte kommer bli så jättemycket eftersom att jag gör så jävla mycket grejer hela tiden så tiden inte räcker till).

Aja men för att släppa bomben för er som inte redan har hört...
Jag ska mönstra i vår! OCH JAG ÄR ASTAGGAD!
För jag vill verkligen göra lumpen!
Så nu äre slut på allt skit.
Jag ska bli lumpen- & beachklar! hahahaha.
kommer aldrig hända, iaf inte det där med beachen..
Men jag måååååste verkligen träna massor om jag ska palla mönstringen..
Den är ju galet mycket tuffare för tjejer också (eftersom att vi inte har samma fysiska förutsättningar, daaaaah^^)



a.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hatar ordet "nyttig", det liksom skär in i trumhinnorna

2008-09-11 @ 22:26:02
Postat av: annaa

hahahah <3

2008-09-11 @ 22:54:16
URL: http://allaheteranna.blogg.se/
Postat av: Marja

Nej, men ska du!! Fan vad coolt!!!!!

2008-09-12 @ 22:05:29
URL: http://marjott.blogg.se/
Postat av: Andrade

Go for it! <3

2008-09-13 @ 00:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0