måndag

Ja, en helg har gått sen jag skrev nånting sist. Och denna helg har bjudit på en hel del faktiskt.

Tre samtal från jobbet, hejdombehöverfolk! Orka.
Stod och väntade på att få byta mitt indval i en timma men sen slog klockan tre och jag behövde springa till vårat första riktiga Tritonmöte! Kommer bli sjukt kul! Jag fick ansvaret för julshowen - läskigt att leva upp till förväntingarna men det blir nog askalas!
Sedan drog jag till träningen (för att inte träna) och efter träningen så hade vi ledarmöte, eftersom att jag ska börja coacha ett lag med Stina :D Jag är taggad på det som fan!
Sen typ åkte jag hem och somnade rätt tidigt, skönt.

Lite mindre skönt var det dock att kliva upp klockan kvart i sex på lördag morgon. Men så är det när man börjar jobba klockan sju. Och ingenting gick som det skulle. Jag skulle ha uppfyllningen och hade blivit lovad att få hjälp, men eftersom att fyra personer som skulle stå i kassan hade sjukanmält sig så blev det ingen hjälp för anna (som är precis lika ny som dom nya men av någon anledning inte räknas som ny) utan jag fick klara mig helt själv. Och ni kanske kan tänka er, att fylla på alla skåp etc. med precis allt (som man inte ens vet var det finns någonstans) samtidigt som man ska stå i kassan och göra rent massa skit går inte riktigt, inte i två timmar.
Aja Shiplu dök upp runt nio och han fick springa fram och tillbaka och hjälpa mig tills det kom mer folk (runt tio-elva).
Fick fyrtio minuters rast... av en timme.. så jag drog tjugo minuter innan jag slutade, mohahahha XD

Sen så åkte jag hem i en fasansfull fart för att åka till rotvik och gå på kräftskiva, ytterst trevligt må jag säga. Kul att träffa Hannas pojkvän Goffe (marcus) påriktigt! han är godkänd ;)
Somnade runt tolv i lördags för att kliva upp klockan tolv i söndags och dra in till grönan och  se freaking THE HIVES! Trots att jag inte lyssnat mycket på dom alls så var det sjukt bra! Saknade Hanna som tusan nndock ;/ Du liksom, skulle ju ha varit med! Men det blir nog skitbra när du ser dom i USA med Tyler ;)
Förövrigt så bangade dom flesta vi skulle dit med, så i slutändan så blev det Fehler, jag, Becca och Oliver (som drog hem INNAN konserten). Sen så sprang vi på Beccas vänner, som vi ifs tappade bort under konserten :p

Idag så var det skola igen, HURRA. Goda besked iallafall, fick byta organistion och ledarskap mot Rättskunskap med Luigi, :) Det blir nog toppen! Skoldagen var i övrigt rätt seg, fast vi tittade på "dom kallar oss mods" (tror iaf att den hette så) på socialhistorian och den verkar rätt skön :)
Efter skolan så åkte jag och Oliver in till stan och fikade och gick runt lite och kollade på chinos och så där. Världens mest sega människa på att byta om, förstår inte! :p Trevligt sällskap i alla fall, pratar om typ allt och inget. Ibland är det så skönt att umgås med "nya" människor.

Förövrigt så är Jenny typ helt megaalltjobbigt just nu, så ni som känner för att muntra upp någon kan ju välja henne. She needs it. Och honey, Patrik kommer hem snart igen! <3

a.


Kommentarer
Postat av: Jenny V

"Tack vännen" höhö



Nejmen seriöst. Du är bara bäst, man behöver inte ens säga nåt.

2008-09-01 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0