onsdag = träningsdag

Min kropp skriker efter träning, och efter vila.
Alltså, det är så skumt..
Jag tränade senast förra onsdagen, då jag även lyckades dra på mig en redig förkylning - som lyckligtvis börjar släppa nu (eller det kan vara nässprayet som börjar verka). Hur som helst så är det träning ikväll, men återigen så tänker jag inte jogga utomhus innan träningen, för min hals är känslig mot kall luft, så jag sätter igång med joggingen nästa vecka igen. Dessvärre missar jag även tränigen på fredag, för då ska jag på Millencolin! Vilket iofs ska bli hur kul som helst.
Hoppas dock på att jag slipper fler blåmärken.
På fredag ska jag även träna P99-00 för första gången, håll tummarna för mig (och Stina!).

Och förutom att jag behöver träna så behöver jag sova, for real.
Jag sover aldrig ut på nätterna, det går liksom inte när man börjar skolan klockan åtta.
Jag har ifs fler sovmorgnar än nånsin i år, men då så tänker jag att jag kan stanna uppe längre,
ibland så tänker jag inte så jävla bra

Förövrigt så är min dator ett jävla psykfall som jag håller på att få ett psykfall på.
So this is all for now.
a.


Kommentarer
Postat av: Jakob

SV: Ska försöka bättra mig! :/ :)

2008-09-03 @ 18:28:48
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0