så var ytterligare en helg över

Jenny tatuerade sig i fredags. Helt sjukt. Jag var seriöst lika nervös som Jenny, satt och skakade och blev typ likblek när mr Jeppe-tatuerare skulle sätta nålen på Jennys handled för första gången. Jonna tyckte det var skitkul så hon rikade kameran (som hon filmade hela händelsen med) mot mig.
I vilket fall som helst så var jag skiträdd enda tills jag insåg att Jenny skulle överleva :)<3
Och riktigt snyggt blev det! fem av fem toasters till Jeppe!

Jenny och Anna i en liten diskussion på east street, medan vi väntar på att det ska bli Jennys tur.
Jenny: "Hellre tatuerar jag muttan än piercar tungan"
Det fanns en bild på en tjej som alltså hade tatuerat muttan
Jenny: "Det där kommer bli ett citat i din blogg ikväll!"
Anna: "Iallafall den där raden! Fast inte på fredag utan på söndag, för jag kommer inte hinna blogga förrän då"
- Jag håller vad jag lovar honey ;)

Förresten så hade jag och Stina träning med P99-00 i fredags för första gången! Bara fyra killar dök upp till träningen, men det verkade som att dom hade riktigt kul! Jag tror att det här kommer bli skitbra, pojkar i den åldern är så jävla söta och jobbiga på samma gång ;D hahaha!

I lördags så jobbade jag alltså frukost igen. Mellan 7 och 16. Och jag bara undrar...
Vem FAN kom på att obekväm arbetstid INTE är på lördagmorgnar klockan sju? Helt seriöst,
du som bestämde ob-tiderna vill jag vrida nacken av!

Aja, idag har det varit en riktig slappdag! Klev upp halv tre - kvart i tre idag (kan ha berott på att jag var vaken mellan 05.45 och typ 04.00 igår) och har bara kollat på teve hela dagen, har saknat sånna här dagar!

a.

Kommentarer
Postat av: JENNY

hahaha.. kom å tänka på diskussionen vi hade på religionslektionen <3

2008-09-10 @ 20:43:18
Postat av: annaa

HAHAH jaaa! UNDERBART :D

2008-09-11 @ 22:07:31
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0