söndag

Ja, så har ytterligare en helg rusat förbi.
Och jag har inte tid att skriva så mkt, för jag ska se På spaning med Bridget Jones (tippar på att marja också kollar ;))
Iallafall, träning***enmiljon i fredags, sen pluggade jag. I lördags jobbade jag (klev upp 05.20 = tyck synd om mig) och sen så skulle pappa ha lite fest hemma eller nåt, men jag mest satt och glodde . Sen åkte jag hem till mamma och sov :)
Hon väckte mig med värsta pangfrukosten, asmysigt :) Speciellt när man har legat och mysigt med ett jätteduntäcke hela natten ;D Och sen så efter det så vare träning igen, eller träningsmatch - skönt som tusan, men också jobbigt. och efter det så var det sekretariatsutbildning, och nu orkar jag inte skriva mer.
förlåt för tråkigt inlägg. :*


a.

Kommentarer
Postat av: Marja

Kollade på bridget? Ha! Du känner mej för väl... Fast jag har sett den typ 5 ggr innan. Och hann bara se sista halvan för K+M+v var hos oss.

2008-09-16 @ 19:45:05
URL: http://marjott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0