tisdag.

Idag så hade jag en tredjedels lektion (eller mindre), nämligen en engelska diskussion/redovisning på typ en halvtimme. Skönt, men lite jobbigt att kliva upp för (ungefär) ingenting, (man blir ju ändå betygsatt).
Det gick helt okej, jag kan absolut bättre, men det gick inte så dåligt som jag ändå var inställd på. Och min grupp var rätt skön.

Idag är tanken att jag ska plugga som fan för att ikväll gå på basketmatch (08 Stockholm - nåtutlandslag^^ ), men hannorna och sam. Det blir nog superbra! Och så hade jag tänkt ringa jobbet ikväll (om jag hinner plugga så mkt som jag vill) och fråga om jag får jobba imorn - jag är nämligen ledig då. För jag känner att jag vill få in pengar nu, jag kommer få småpanik annars när lönespecen kommer och den är på under 2 lax ;p

Ja ja.. ska väl ta och plugga dårå!
a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0