tisdag

Det första jag vill säga är:
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, PAPPA!
det har varit en riktigt trevlig kväll.

Dagen var också bra, Värmdö-Kärrtorpmatchen ägde rum tillslut och vi vann - underbart!
puss på värmdö ;D och förövrigt så har jag varit en helyllesupporter till våran älskade skola idag :)

Imorgon så är dock domedagen.. den sjuttonde september..
Borsett från att det är farmors födelsedag och säkert en miljard andra människors,
så ska jag till läkaren. Jag vill verkligen inte.


Men till alla er som ska på Coldplay,
ha det underbart!


a.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar, det kan du ge dig fan på att vi ska ;)

2008-09-17 @ 16:56:50
Postat av: Nat0

Jag säger bara... Matte C är busenkelt! Vänta bara på Flervariabelanalys! :P Då snackar vi matte ^^

2008-09-20 @ 09:49:03
URL: http://nat0.blogg.se/
Postat av: ika

åh tack så mycklet :)

2008-09-21 @ 18:17:46
URL: http://viveka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0