impuls-blogg-ryck...

...Och lär väl bli osammanhängande som vanligt. Lyssnar på Band of Horses - The Funeral. Mycket bra låt.
Har varit hemma hos mami hela kvällen. Grillat och myst, tittat på film. Jag trivs väldigt bra här. Men jag älskar ju i för sig att ha mitt egna hem. Såklart.

Gårdagen var knasig, och fantastiskt rolig. Jag, Stina, Hanna, Emmely, Fanny, Öbbe, Anton och Samir drog ut - till The Brigde. Woohooo. Haha. Men kul var det! Hanna förstörde för att jag skulle vinna vadet, Fanny blev fulast viner, Emmely var snygg sominihelvete, Hanna tjatade om Ninjafett och vi spelade nattbasket med fyra random killar. Ja, spännande va?

Imorn ska jag jobba heeeeeela dagen (ja utan överdrift) och jag vill ha en iphone4. Det borde man få unna sig när man jobbar massamassamassa! Men det får vi väl se om jag får råd med nästa månad. Vore helt sjukt fantastiskt. Jag är trött på min W715. Aja, där försvann skrivinspirationen och det var inte ett "det här har jag gjort de senaste dagarna"-inlägg jag ville skriva.

Hur som haver,
Hanna & Natta är i Alanya och jag är avis. Såklart.
Ha det bäst på The Doors era vider.
Love you.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0