söndag. utmattad.

Hemma i lägenheten igen. Jag älskar att ha mitt eget. Tagit ett bad och är totalt jävla slut. Ska sova när som helst och klockan är nio. Men det är fortfarande tre långa dagar av jobb kvar, så sömn behövs. Det har varit två fartfyllda dagar på jobbet, minst sagt. Men det är jävligt kul när det händer mycket!
Jag känner dock att det är tajm för ett break. Visst jag älskar att tjäna pengar och så, men lite semester skulle sitta fint just nu. Eller nåt som förgyller vardagen liksom och gör det lite enklare på nåt sätt. Att veta att USA väntar i april är liksom inte en så stor tröst eftersom att det är så lång tid kvar.

Snart är det ett nytt år, nya tag men förmodligen hamnar allt i samma mönster som alltid. Men vem vet, kanske kan man ändra på saker och ting bara man försöker?

Eh jag vet inte ens själv vad jag babblar om..

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0