A PÅ TENTAN!

Jag är bäst. Så enkelt är det. A på tentan och på min första universitetskurs. Poäng till mig? JA SOM FAN :D:D mohahaha, jag är superstolt!

Helgen (sön-mån) har varit mycket trevlig. Hade match i söndags, vi förlorade förvisso men det är så jävla kul att spela. Jag älskar basket och jag älskar att träna, det är bara förjävla synd att jag inte hinner träna mycket alls. Den här veckan ska jag i alla fall gå på träningarna :) Förhoppningsvis kan jag spela matchen på söndag också :)
Efter matchen åkte jag och Hanna hem till mor på lunch/middag och sen åkte vi hit och fikade. Vi firade mig lite i efterskott så där. Snart ska vi ta oss till IKEA så jag kan handla upp mitt presentkort som jag fick :D Och så ska jag försöka hitta en wokpanna också så jag kan party like a wokstar!

Tiili (förlåt) var med i söndags också, överjävligt trevligt. Vi kollade på film och spelade spel sen när mamma och Jonny hade åkt hem igen. Och så sov hon här och idag så har vi umgåtts hela dagen :) Hälsade på Jenny och Hanna på jobbet och sen så åkte jag och hämtade min tenta i skolan. Sån jävla glädje, ni anar inte.

Imorn är det dags för jobb igen, tyvärr. Får se hur den här veckan känns^^

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0