julen är underbar

Hur mycket jag än älskar pessimister, realister och alla andra klagosjungande jävlar, så är det faktiskt lite tråkigt när man totalsågar något så underbart som julen. Ja, julen är överskattat, men det är i alla fall ingen ursäkt för unga att supa skallarna av sig. Julen är ett tillfälle för enighet och kärlek. Jag ser bara det fina med det. Förvisso var väl den här julen den första på länge som jag verkligen längtade till, men snö och lussebullar och dofter och allt annat. Men julen är mysig, och jag tänker fan vara ett barn så länge jag bara kan. På julen alltså.

a.

Kommentarer
Postat av: lua

gillar första halvan av den inledande meningen, sånt borde man höra oftare serri

2010-01-05 @ 00:58:04
URL: http://jagvetbarainte.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha men det är ju så jävla sant!

2010-01-05 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0