Välkommen 2010!

Åh vad härligt, klingar inte 2010 väldigt bra? Nej, faktiskt inte. Det är inte början på något nytt, där vanor kommer att brytas och vikt kommer att tappas. Jag kommer fortfarande vara lat, missnöjd och skratta fult. Men det viktiga är att jag har kommit till insikt med att jag trivs som det är. Nyår har varit, och det enda det innebär är väl att en egentligen oviktig men jävligt trevlig partykväll är slut? Kvällen spenderades på Stäksholmen, någonstans på Värmdö. Vi var ett helt gäng med människor, varav jag träffat kanske 5 tidigare. Men det är kul med nytt folk, det är som om man kan släppa på allt det som man egentligen är, och bara vara det man vill vara. Givetvis är det inte så, men tanken är ändå härlig. Bakisfredagen har delvis ägnats åt att hjälpa Krille att diska, delvis till att åka bil, och delvis till att städa hemma. Det är fan inte härligt att städa upp efter gårdagens fest hos någon annan, för att sen åka hem och städa upp efter sig själv. Jag och Hanna är svin. Men underbara svin. hahaha. Vi måste dock lära oss att diska i tid och dammsuga lite oftare :)

Dagens slutsats? Det är fan härligt att vara missnöjd (och bakis är inte alltid dåligt, eller?). Puss o gull.
a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0