fredag

Efter långa samtal med mamma och Nathalie så kom Hanna hit och gjorde min kväll lite lugnare. Det är så skönt att umgås med någon och tänka på allt annat än det som tynger en. Kunde somna utan massa tankemonster i huvudet, så nu är jag relativt pigg och jag har klarat mig från huvudvärken. Men idag är det en ny dag, som dessutom råkar vara din namnsdag. Och jag vet att det är larvigt men självklart gör det mig lite extra sentimental. Får se hur den här dagen blir, Hanna ligger och sover nu (hur hon kan göra det för nån idiot låter som fan utanför huset). Jag tänkte laga frukost till oss med ägg och lite gott. Vet inte varför jag blir matinspirerad när jag försöker skingra tankarna. Sen så är det match. Det ska bli överjävligt roligt! Jag ska spöaskiten ur alla. Nej okej, men jag ska göra mitt bästa och hoppas på att vi tar hem den här matchen. Men det vore ju roligt att "impa" på coachen..


a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0