godnatt

Blev någon form av myskväll med mig själv. Vikingarna/nybörjarna Jennifer och Fanny körde på en till utekväll och ville ha med mig, men jag kände helt enkelt att jag inte orkade. Och skönt var det. Tog tuben hem till morsan istället, och har precis kollat klart på "Underbar och älskad av alla", en lite feel-good film som får en att inse att man inte är så jävla knäpp som man ibland kan tro. haha..

Imorgon är det basketavslutning, vet inte riktigt vad det innebär men jag hoppas på internturnering. Det vore riktigt skojsigt faktiskt :) Vet i alla fall att Hannorna kommer och jag förmodar att Stina också ska vara där. Blir nog finemang!


Sleep well, cykelställ
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0