kärlek?

Idag har jag väldigt mycket att skriva om. Till att börja med så har jag fått ett litet Millencolin-anfall idag och knarkat en del av deras låtar. Så här kommer ett litet citat:
"We got lost in our heart shaped box"
Någon som känner igen sig? Jag tycker att detta har blivit ett alldeles för förekommande fenomen.
Nu förmodas det säkert att jag syftar på någon speciell person eller något speciellt par, men så är det faktiskt inte. Jag tycker bara i allmänhet att det är alldeles för mycket jävla "vi-sitter-ihop"idioti som förekommer överallt. Och det är mycket möjligt att jag och min vän Hanna också sitter ihop alldeles för mycket, men jag tycker ändå inte att det är samma sak. Framför allt för att de allra flesta vännerna har vi tillsammans. Dessutom är vi inget par, utan bara två vänner som råkar dela lägenhet. Hur som helst, alla ni kära jävlar därute:
Sluta sitt ihop, var självständiga och umgås med era vänner också! :)

Ja, det är möjligt att jag bara är bitter för att jag inte är som ni, eller för att jag har haft världens hemskaste dag idag..

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0