ledig helg följt av ledig måndag :)

Har varit en trevlig dag idag. Inledde morgonen med att elda lite i brödrosten (var kanske mindre bra) och sen har jag spelat internturnering hela jävla dagen, asskönt att träna av sig lite. Nu har jag dock huvudvärk, vilket jag haft ända sen sista matchen. Jag har ett blåmärke på benet och det gör pruttont, men så kanske det ska kännas när en liten flickas knä springer rakt på ens skenben..? Kvällen har bjudit på pizza och filmen "Solstorm" och just nu tittar vi på Wallander. Är inte jätteförtjust i dessa filmer, men jag gör Hanna lite sällskap i alla fall. Ska sova sååååå gott inatt, och imorgon ska jag tvätta. Haha, vilket spännande liv!

a.

råkade lägga in inlägget i fel blogg, så här kommer det lite för sent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0