lördagkväll

Det är lördagkväll och jag är otaggad på allt som har med människor att göra. Helst vill jag bara burra in mig i täcken, titta på en bra film och kanske sjunga lite i min ensamhet. Jag behöver musik. Tänkte ta en lång dusch också, behöver lite värme när vädret är så ruggigt utanför. Så ja, min lördag verkar bjuda på en kväll i min lägenhet. Fan att det inte är fint väder. Och att jag inte röker. Haha, en cigg under en filt på ballen hade inte suttit helt fel. Om det var fint alltså. (Och det är helt klart dags att sluta säga balle, det heter balkong och ingenting annat, folk kommer ju tro att man är ett fucktard liksom).

Hanna ska jobba ikväll, frivilligt. Hon är lite knasig. Imorgon blir det basketavslutning, blir säkert trevligt. Dock jobbigt att åka hela satans vägen till Tyresö, men jag är ju faktiskt van. Och det är jävla massa mindre jobbigt på dagen än på kvällen. Behöver ta en sväng förbi jobbet, kanske får bli då..

Och appropå ingenting så har jag, Jennifer och Fanny insett hur mycket vi behöver lite kärlek. Skulle sitta jävligt fint att ha en man att spendera kvällen med, haha...

Over and out,
a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0