muppinlägg

Tråkig? Nu förstår jag inte.. Var ju bara 139 timmar sedan jag bloggade sist, på ett ungefär. Jag har väl helt enkelt inte direkt haft någon lust till att skriva. Har börjat ett par gånger men det har slutat med att jag har raderat hela inlägget och loggat ut. Så vad har hänt på dessa sex dagar?
Jag har fikat med Jenny,
klippt mig,
slingat utväxten+lite till
varit på Babas,
träffat Martin,
umgåtts en hel hög och lite till med wonderful Hanna,
ätit middag hos mami,
jobbat,
och nu sitter jag här.
Kanske inte helt i den ordningen och förmodligen lite mer än så, men ni får helt enkelt nöja er så där.

Imorgon är jag ledig, då väntar tvätt och eventuellt en tripp till Tyresö. Packa inför Jönköping måste jag göra. Ska bara vara borta en natt, men jag måste ändå ha med mig maaaassa grejer förstår ni. Blir nog roligt där tror jag :) Ska faktiskt bli kul att sitta på föreläsning och ta anteckningar, haha pluggfreaket here I come! Men jag saknar att plugga huuuuur mycket som helst. Håll tummen för att jag kommer in någonstans i höst. Det gör jag.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0