myshelg

Den helt fantastiska lördagen spenderades vid Hässelby Strandbad med sambo. Vi åt jordgubbar, baguette med skagen och tog årets första dopp (i plural)! Brände mig gjorde jag också, och nu är min näsa riktigt vackert rosa :) Vi grillade lax till middag och gjorde en stoooor god sallad till, mums helt enkelt. Kvällen/natten bjöd på en timmes promenad kring våra hoods med lite naturgodis i fickan. Jag är mycket nöjd med gårdagen.

 

Idag däremot så är vädret helt klart skit och blääää på det. Imorgon kan det bli dåligt väder, då jobbar jag ändå 12,5h. Yeeeey vad jag längtar. Får se om jag pallar mig ut på en liten joggingrunda idag, måååste verkligen komma igång och träna, det här funkar inte.
På tisdag kommer lönen och jag kunde nog inte behöva den mer.  Är dessutom ledig ons-fre+sön så finns lite dagar att bränna pengar på. Vilket är extremt jobbigt om man inga har :p

a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0