Regnväder

Sitter och tittar på Twilight i min ensamhet medans jag väntar på att återigen gå ner till tvättstugan. Jag verkligen älskar den här filmen, så satans bra. Oops, där kom posten. Snacka om att man flyger till när en del av dörren helt plötsligt öppnas och det dunkar i golvet... En gång satt jag och sjöng som en idiot när posten kom, det var lite pinsamt!

Hur som helst, Twilight är fantiastiskt jävla bra och jag kan inte se den här filmen för många gånger. Längtar till den 30 juni, då blir det Eclipse! :) Btw så undrar jag varför allt alltid är så underbart på film? Jag tror inte att man helt random kan hitta en snygg grabb och ha en sån där fantastiskt nervkittlande relation.. Hur som helst, drömma kan man alltid göra. Någon gång i mitt liv ska jag också hitta en grabb med världens sexigaste blick. Mums.

Efter att min tvättid är över och jag pressat ut det sista av foundationen för att försöka täcka över mitt söta ansikte så ska jag åka in till Hötorget/Rådmansgatan för att fika med underbara Jenny på Café 60!


Jag och Jenny från en skiva förra året någon gång, clockwork orange hallå?



Supermassive Black Hole - Muse, har du inte lyssnat på den av någon dum anledning så är det helt klart dags nu! Måste förresten köpa biljett till deras konsert i sommar, längtar!

a.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0