söndagsmys

Efter att ha kollat runt lite i andras bloggar under kvällen så har jag insett hur tom min är på bilder. Jag bara skriver och skriver och det blir rätt trist. Jag ska förövrigt försöka få till en normal blogg, med ett uns ironi istället för ett stort jävla tankeplank ;p Då kanske till och med jag vill läsa den efteråt istället för att bara skriva av mig i den.. Hur som helst så tänkte jag bjuda på en bild och kanske, kanske får det bli en imorgon också.. Måste ju börja öva inför kommande projekt, nog om det.



Jag och Madde från i fredags :)
någon som vet hur man centrerar bild och bildtext men inget mer i blogginlägget? Jag lyckas inte..

Puss och godnatt,
a.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0