så var ännu en vecka över,

och en ny redan tagit fart. Det är bara en tidsfråga innan löven faller för att snön sedan skall falla. Tiden går extremt fort just nu, kanske har det att göra med att jag gör ganska mycket av min tid. Eller lite, hur man nu väljer att se det.
Förra veckan innehöll jobb, givetvis. Jag börjar med ministeg att ta mig framåt på vitvaror, känns det som i alla fall. Är fortfarande totalt lost, men får kanske lite mer koll på läget i alla fall. Så det är kul.

I fredags var jag på Hannas praktik vid Thorildsplan och fixade håret. Har ännu inte bestämt mig om jag är nöjd eller inte, är förvisso inte jättestor skillnad. Kanske vill jag bli brunett ändå, men då får jag väl bli det när jag bestämt mig.

Juste, förra lördagen - höhö nu går vi långt bakåt i tiden - så övningskörde jag med Göran och det gick riktigt bra! :) Så på onsdag bär det av med pappa och hoppas på att jag inte blir så jävla nervös så det kan gå hyfsat den här gången.

Hela fem gånger tränade jag förra veckan också, jävligt skönt kan jag säga. Kroppen är totalt öm och sliten men det är kul. Dessutom lönar ju sig min "diet" mer när jag tränar. Har tappat lite grann nu och har äntligen satt upp ett långsiktigt mål för mig själv (eller jag har inget slutdatum) men jag vet i alla fall vart jag vill komma. Säsongens första match spelades igår och trots att vi förlorade var det både kul, givande och jävligt jobbigt! Kämpade som djur gjorde vi alla sju. Jag satte en trea (WOHOO), så jag var rätt stolt. Dock borde jag ha gjort lite fler poäng med tanke på hur många skott jag sköt. Men kanske blir jag bättre. Vi kan ju hoppas i alla fall.

Snart är det dags för afrodans, måttligt taggad eftersom att jag suger, men vi får se. Kanske blir det riktigt kul.
See ya bitches, måste dricka mitt kaffe nu..
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0