Efter ett hejdundrandes träningspass på gy...

Efter ett hejdundrandes träningspass på gymmet är Anna gladare igen. Ni som pratat med mig eller träffat mig sen ihårkväll vet att jag vart lite annorlunda i ett halv dygn. Inte att jag varit mer bitter eller så, utan typ lite livlös och ledsen. Men efter detta underbara träningspass som jag unnade mig mellan pluggtimmarna har jag ont i hela jävla armarna och är totalt slut i kroppen men pigg i huvudet. Yes, äntligen inte så trött så jag vill gråta och skrika! Nu är jag på väg hem för att läsa i min underbara europarättsbok för att sen äta middag och bege mig in till stan till sju för en dejt med fröken ida. Detta ses kraftigt fram emot! Well well, pendeltågsresan är dyrbar pluggtid så puss och kram mina vackra. a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0