Måndag, en helvetesvecka börjar skönt

Sitter här med min hemmagjorda latte, som för övrigt blev sjukt bra, känner hur solen verkligen steker in genom fönstret och researchar inför PMet jag ska skriva innan onsdag. Allt känns så jävla mycket lättare när solen skiner och himlen är blå. Att det har varit typ tio grader idag gör ju inte saken sämre. Jag har faktiskt svettats. haha. Och att jag lyssnar på grymt bra musik ala The Script gör ju inte direkt den där goa känslan i kroppen sämre.

När jag kom hem idag hittade jag dessutom ett vykort från Philadelphia på golvet. Men underbara Hanna (som vet hur mycket jag älskar vykort) skickade ett bara för att tala om att hon tycker att jag ska komma dit och träffa henne och se hennes vackra stad. Hur glad blir man inte liksom? En "så liten" sak kan göra så jävla mycket. <3

Om jag pluggar flitigt ikväll och imorgon belönas jag med middag hemma hos mamma imorgon med mamma, Jonny, Jossan och Lina. Så jag mååååste vara helt klar med mitt PM då, och sen får onsdag och torsdag spenderas tentapluggandes. Just nu måste jag tyvärr prioritera denna jävla 3poängskurs eftersom att jag inte kan klara den här terminen utan den. Folkrätten kan jag ju göra senare. Sen att jag inte alls planerar att faila tentan är en annan femma. Hur som helst, upptagen flicka har mycket att göra och måste återgå till boken "Anställningsförhållandet", skojsigt va? :) (okej, hur mycket jag än må hata att stressplugga och tycker att vissa ämnen är totalt aptråkiga så älskar jag juridiken. Fan det är ju det här jag längtat efter i flera år!).

a,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0