Ojoj jag är sämst på att blogga. Som plåst...

img_9141 (MMS)

Ojoj jag är sämst på att blogga. Som plåster på såren får ni här en vacker bild.. Haha.  -  Idag har jag varit duktig! Gick upp i tid, hade seminarium i skolan, uträttade två ärenden, åkte och höll ställningarna på Wilmas i dryga timmen, gick hem och lagade middag, åkte och tränade, åt middagen och hade sen möte på jobbet. Såg till så Calle fick i sig lite mat också, tror han är lite blyg i stora sällskap! Haha :D man måste lära sig att vi gigantare (eller i alla fall mina kollegor) roffar åt sig utav bara fan när det gäller donkenkäk.  - Fick hundra nespressokapslar av pappa idag så kommer kunna dricka massa kaffe nu jättelänge :D är så jävla glad att jag köpte min maskin :) juste, skrev över abonnemanget på mig och gjorde om det till annan form också. Ack vad jag är duktig. All disk är dessutom diskad!  - Om jag har tur imorn så blir det äntligen en tatuering, så håll tummen för jag villvillvill :) annars är det skola och tentaresultat imorn och helgen bjuder på jobb, tredje veckan i rad. Men nästa helg är jag ledig å då ska vi fira Jeffa :D -  Nu måste jag sova innan jag dör. Btw var prinskorvrna lätt värda ångesten för vikten har minskat! Tjolahopp! Puss. a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0