Så var man snart hemma efter ett par hekti...

Så var man snart hemma efter ett par hektiska dagar i Oslo. Jag hann se flygplatsen och Clarion hotel. Framför allt flygplatsen som vi hängde på typ tre timmar idag. Fett! Jag har inte ätit sen tolv och jag sov säkert tre timmar i natt i alla fall, så ni kan tänka er hur jag mår! Tål att tilläggas att en del vin och en liten Jäger slank ner igår... Men kul var det. Giganter ÄR kungar och så enkelt är det! Dieten har jag hållit mig till så mycket som jag har kunnat, eller jag syndade med rödvinssås, fet mjölk i kaffet och två redbull utan socker. Jag är ändå rätt nöjd. Hamnade typ i viktbråk med en hög grabbar och män igår också, det var rätt intressant faktiskt :p dock sjukt irriterande, men ni vet ju hur jag är när jag diskuterar saker... Jaha, kaffe har överkonsumerats i stora mängder. Norskt hotellkaffe ät inte asgott, men ner slinker det allt. Annars har vi lyssnat på mängder med leverantörer, fått sjukt mycket free stuff (mp3-spelare, grytvante, nyckelringskapsylöppnare, choklad, tillbringare från eva solo och lite mer). Dessutom vann jag en bordsgrill från Eva solo, får se vad det är när den dyker upp! Alla har ätit massa goda efterrätter och jag har ätit fisk i mängder. Förresten ska jag äta min choklad när jag får äta sånt igen :) usch allt jag gör är att tänka på mat just nu, jag är helt tom i magen. När jag kommer hem nu blir det att värma upp rester och att slänga sig i sängen och glo big brother. Sen blir det sömn och den som väcker nig imorgon ska jag skjuta med gummisnoddar för jag förtjänar sömn! Trevlig kväll och natt alla festprissar så hörs vi! a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0