Söndag

Åh det är så skönt och vackert väder ute! Snälla, snälla gud gör så att det håller i sig! Man blir så glad av solen. Börjar förstå det där med c-vitamin och allt vad det är.. Promenixade hem till mor från hanna tidigare idag, tog en halvtimme ungefär och jag bara njöt hela vägen, jag älskar vår! Bara lite gröna löv på träden som saknas, dom har ju till och med börjat sopa bort gruset på vägarna :D Fantastiskt!

Sola lite solarium har jag också sysslat med idag, hatar att gå runt och vara pale face så vi kör på lite fuskbränna, råkade dock glömma bort att stänga av ansiktskanonen så risk för ett rött face finns... men det är också snyggt. och så hade jag en toffs runt handleden, inte jättesmart.. wellwell, what to do.

Imorgon börjar europarätten och civilrätt 1, jag är lite rädd för att jag inte kommer klara det, men jag ska kriga som ett djur så jag slipper ha massa skit hängandes över mig i sommar. För er som inte redan fattat det så LÄNGTAR JAG TILL USA SÅ STÖRT JÄVLA MYCKET! Jag vet redan massa saker som ska shoppas och börjar som sagt planera vad jag ska ha med mig dit så jag kan få med mig så mycket som möjligt tillbaka. Och så längtar jag till peace and love också som fan :)

Säsongens sista match, även damlagets sista match spelas om en och en halv timme. Tycker att vi kan se till att vinna det här och sluta med huvudena högt hållna. Så får vi se om fröken Anna blir en 93a efter det här.. Tydligen så ska inte Jimmy fortsätta vara coach i det laget och flera av spelarna ska sluta. Så vi får väl se, annars får jag söka mig till nåt annat lag.. Wellwell, vi får se vad som händer.

Och eftersom att jag har varit sjukt dålig på att lägga upp bilderna som jag lovade, så får ni här en av de tre bilderna jag har på datorn hemma hos mamma.


a,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0