Trots den mulna himlen så är det varmt i l...

Trots den mulna himlen så är det varmt i luften, och det är så jävla härligt. Jag är galet trött på kylan och det är fan lycka att gå med uppknäppt skinnjacka och låga converse utan att frysa. Och även fast jag ska sitta inspärrad och plugga nu i två dagar till innan tentan så känns det inte så jävla illa. Känns som ett bra val att helvetet i skolan kommer till sommaren och inte till julen. Och igår bokade jag biljett till USA, hur fett?! Jag är så jävla glad. 14-26 juni åker jag till det stora landet i väst. Sjukt ballt! Har redan börjat fundera på vad jag ska ha med mig för kläder och hur jag ska få med mig så mycket som möjligt tillbaka! Och så fick jag ledigt under p&l-veckan så direkt efter USA bär det av till borlänge för att gräva ner sig i leran. Återigen, hur fett?!?!?!? Och förresten är det snart påsk och då vill jag äta prinskorv, så jag funderar på att gå på träningen ikväll trots att tån gör ont... Är det en dålig ide? Måste ju spela match på söndag liksom... Well well, pluggandet går före träningen som vanligt så vi får se hur mycket som går in i lilla hjärnan idag. :) a,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0