Andra milstolpen, första målet avklarat - ...

Andra milstolpen, första målet avklarat - har bytt tiotal igen :) Åh så värt att jag började med det här. Har tappat 0,4kg på två dygn. Hade kunnat vara bättre men jag är nöjd, väldigt nöjd. Kvällen igår var mycket mysig, Ted Gärdestad på LP, kortspel och lövbiff. Frukosten idag skiljde sig inte från nån annan, lunchen blev en kycklingfilé, en bit lövbiff, ett ägg och keso. Åt yoghurt till mellanmål och nu får vi se vad det blir för middag. Jag slutade jobba för en timme sen men är redan på väg hem till Hanna för lite schlager. Fick skjuts hem av en ypperligt snäll kollega så kom hem 50min tidigare än om jag tagit bussen. Och bäst av allt, nu kommer kvällen inte att spenderas själv :) wiii. a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0