cpinlägg, fredag! woo!

Guess what, idag bloggas det från datorn och det betyder att jag kan göra radbrytningar! woo! haha.
Hittills idag har jag hunnit handla massaaaa grönsaker, åkt hem från Hanna, gått till tvättstugan i hopp om att tvätta (det fanns ingen ledig tid), packat ihop allt som ska med inför ikväll - träningskläder, partykläder, ja. Lagat middag (kycklingfilé och ratatoille) och slängt ihop en lunch (tonfisksallad). Kan säga att min ratatoille (stavas det ens så?) blev väldigt god och jag längtar tills jag ska få äta den, haha.. Så jävla sugen på alla grönsaker just nu!

Snart så bär det av hem till mamma för att tvätta där istället, jag ska ev ha jeans på mig ikväll och de behöver tvättas, så peppar peppar ta i trä att det finns en ledig maskin!!! Annars blir det kjol, är ju inte fyskam det heller då förvisso :) Och så oavsett blir det mitt apheta halsband - haha, köpt likadant som natta.. (a) till och det blir ju kalasbra! :D Vinet ligger på kylning och basketskorna är i väskan, pepppepp! Men nu måste jag rusa till bussen.. Haha

Grattis Madeleine 20 år! :D
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0