Dag tre, check!

Först ska jag börja med att berätta att jag ställde mig på vågen imorse. Jag vet ju inte exakt vad jag vägde när jag började i måndags morse (men jag tar i underkant, så blir viktnedgången liksom ev mindre om ni fattar) - jag har ingen våg hemma så jag väger mig när jag är hos mor. Hur som helst, -1,3kg! Och jag känner mig smalare än någonsin. Den totala viktminskningen är nu alltså 12,2kg. 0,2kg kvar till mitt första mål och 5,2kg till slutmålet. Ingenting känns omöjligt! Mitt BMI har dessutom minskat med 3,9. Nog om det, men glad är jag.
När jag är klar blir det nämligen tatuering, lasagne och photosession (bara så du vet, hanna) haha.

Gårdagen gick jättebra. Jag har själv tröttnat på att jag skriver allt jag äter så här kommer bara en liten lista: Två ägg, soyghurt med linfrö+havrekli, 100g tonfisk, två ägg, keso, äggröra, laxfilé, torsk, 4 crabsticks (får man egentligen inte äta, men fan vad gott), räkor. Fett jävla gott. Allt var alltså inte ett mål. Och jag åt 6 ägg igår, shit. Och idag har jag gjort 4 till - måste ha med mig lunch och så nu till frukosten. Jag har alltså tagit 10 ägg från mamma och Jonny, ÄGGRUINERADE! Men jag får äta så många ägg. Haha sick. (Ajuste, dagens frukost är samma som igår - om jag orkar ett ägg till)

Nej, nu måste jag rusa till skolan också.
Puss på rött te med rabarbersmak.

a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0