Godmorgon, god dag eller vad du nu vill ka...

Godmorgon, god dag eller vad du nu vill kalla det! Idag har jag på mig skinnjacka, askalas. Frös bara om händerna när jag rushade till pendeln i rekordfart! Om jag hade en spegel i hallen så skulle jag slippa få stressa jämt, för det tar faktiskt tid att klättra upp på toastolen, halvt ställa sig på badkarskanten och göra ett mycket oattraktivt benböj för att desperat försöka se sig själv i spegeln... Så snälla far, bli frisk och fixa min 236x75cm spegel! I kan fan inte vänta längre. Nu är jag hur som helst på väg till skolan för vårt första seminarium, ska bli intressant! Förresten så beställde jag för mycket från Nelly igår... Jävla internethandel... Well Well, jag längtar i alla fall tills paketet kommer! Haha :D puss! a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0