Godmorgon!  Nu har mina tio dagar startat ...

img_1277 (MMS)

Godmorgon!  Nu har mina tio dagar startat och det med en frukost som smakar mycket godare än den ser ut! Äggröra på två ägg, minikeso kryddad med chili (det gjorde verkligen susen) och jättegod skinka. Jag tycker det blir så tråkigt med vanlig smörgåsskinka så jag köpte alspånsrökt Emilkotlett, det ni! Haha mycket smak hade den i alla fall och hela måltiden smakade mycket bra. Jag vet inte vilka kryddor man får krydda maten med, men jag lät i alla fall bli att använda salt.  Nu ska jag plugga förvaltningsrätt. Jag har inte riktigt fått ett grepp om det ännu och det är ändå en relativt stor del av statsrätten. Så där behövs lite mer kunskap!  Ha en bra dag i kylan a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0