Godmorgon!:) Så var alla hjärtans (hata-al...

img_9588 (MMS)

Godmorgon!:) Så var alla hjärtans (hata-alla-singlar's) dag över. Jag gjorde absolut ingenting som var kärleksfullt mot någon. Sån fin människa är jag! Bilden är för den som undrar, på mitt duschdraperi. Observera att även krokarna är fiskar, jag tycker det är ascoolt och sjukt töntigt, passar mig som handen i handsken ;) Kan också berätta att anledningen till att jag skriver allt jag äter här är för att det blir jävligt mycket svårare att fuska om någon vet om att man gör det. Till frukost blev det hur som helst två mediumkokta ägg (utan både salt och kaviar, vilket var en liten utmaning!) och soyghurt med 1,5msk havrekli och 1msk linfrö. Det gav faktiskt soyghurten ett lyft, jag hade förväntat mig att det skulle bli äckligt men det var lite musli över det :)  Idag när jag kommer hem från skolan blir det till att tvätta och plugga medans far och farbror bygger ihop min awesome garderob och installerar min spis :) äntligen!:D  (det är tur att man går hemifrån tjugo minuter tidigare än vad man behöver när man tar pendeln till skolan...) nu blir det juridisk informationssökning med termin ett! Puss i ljumsken a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0