Jag är lat. Sitter här på soffan och stirr...

Jag är lat. Sitter här på soffan och stirrar i luften samtidigt som jag lyssnar på The Knifes Heartbeats. Grym låt. Jag är så jävla trött och bara orkar inte dra upp all juridik och plugga just nu. Ska ändå iväg och träna med Emelie om 45 min så då kan jag ju få vila lite också? Imorgon ska jag ju plugga som en idiot. Och träna basket. Yeee! Har för övrigt ätit samma lunch som igår. Middagen är för tillfället ett frågetecken i huvet. Ge mig tips? Vill äta kyckling men en filé på en tallrik är ändå inte så inbjudande. Well, cykling och core närmast. Anna goes fit! Ja eller, tills jag fyller 25 i alla fall :) a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0