löööördag!

Sitter hemma hos underbara lilla Jeffa i Skärholmen, hon drog med mig hit igår när vi åkte hem, skönt att slippa åka hem själv! Som inlägget innan avslöjade drattade jag på arslet igår - vinglig som fan i för höga klackar... Stort jävla läckert blåmärke på röven, hell yeah! Tydligen har Fanny också det, hahahhaha.. Jävla smidiga kvinnor vi är!

Vi tänkte ta oss ner till lilla centrumet här och kolla i lite affärer och ta en fika :) Haha, vi tänkte svänga förbi Big Brother's glashus också, hahahah askalas..! BTW, JENNIFER ÄGER INGEN HÅRBORSTE OCH INGEN HÅRFÖN!!!! Tur att min wet-n-dryplattång låg i väskan så jag fick borsta håret med fingrarna och platta det blött.. :P Jävla kines!

Wellwell, nu sliter hon i mig. Kanske blir bio ikväll! Åh, tjejmys :)
Puss
a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0