Nyduschad efter basketträningen, ligger i ...

Nyduschad efter basketträningen, ligger i sängen och kollar på big brother. Passade på att raka benen och ta ansiktsmask. Känner mig lite som en ny människa. Imorgon ska jag väga mig igen. Gör det kanske lite ofta men jag vill ju ha resultat! Mamma håller på och oroar bara för att en kollega till henne sagt att man inte ska träna så mycket när man bara äter proteiner. Så därför tror mamma att jag ska kollapsa bara för jag tränat två gånger idag. Hon har fått för sig att jag inte äter. Men det gör jag ju. Till lunch åt jag omelett med tonfisk och keso och till middag åt jag två Alaska pollockfiléer med äggsås (som jag gjorde själv, asgott. Fyfan vad jag är bra :D) och tigerräkor som jag spiceade med vitlök och chili. Mums! Så äter gör jag. Tog lite yoghurt nu också efter träningen. Brukar alltid äta banan när jag tränat men nu får jag ju icke det! Imorgon ska jag träffa Fanny och plugga medan hon fixar cv och sprider det som aids (snott uttryck från idaslida). Och sen ska jag på bodycombat! Oooh jag är laddad! Hihi. Godnattpuss på alla söta. a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0