onsdag, dag 10!

Idag mår jag bra. Idag känner jag mig glad. Kanske beror det på att jag vet att jag imorgon och fyra dagar därtill får äta grönsaker, kanske beror det på att jag konstigt nog är pigg, kanske beror det på att det inte snöar.. Jag vet inte, men allt bara känns lite lättare just idag :) Har klinkat lite gitarr nu på morgonen och försökt få lite shoppinginspiration, men dock utan resultat.. Får nog ge mig ut i affärerna och kriga istället! Nu är planen att jag ska vara en duktig juriststudent och studera, för att sedan ta mig till skolan. Efter skolan ska jag till Hanna och bli snygg i håret. WOO! :D Det blir utgång på fredag (=alkohol, let's hope att vikten håller sig) och då jävlar vill jag vara snygg :) Vet inte vad jag ska ha på mig, vill liksom ut och leta lite tills dess... Ett problem där var pengar bara ja, men äsch, inte så viktigt.. ;p

Igår var jag och Hanna och gymmade, och jag har faktiskt ont i hela kroppen, även fast jag inte ens orkade särskilt mycket igår (där skyller vi på kolhydratsbristen). Jag vet att jag har slarvat med att lägga upp vad jag äter, men faktum är att jag har skött mig överjävligt bra! Jag unnade mig en latte i söndags (sojamjölk alltså, inte baristamjölk). Sen är det ju så att jag har ätit sojaprodukter, vilket man egentligen inte får. Men jag kan ju inte ta bort ALLT liksom, så min mjölk är min mjölk, kolhydrater eller inte!

Ojoj, vilket svammelinlägg... Oavsett vad vågen säger (kommer för övrigt inte kunna väga mig imorgon bitti eftersom att jag inte äger någon våg, så får ingen "slut"siffra för de här tio dagarna) så har jag tappat 3 cm i midjemått på en vecka! woopwoop, väldigt glad där! :D Och, ner har jag ju gått i alla fall :)

Dagen till ära får ni en Anna på bild också:


Ser ni vilket akut behov mitt hår är av slingor?

mlör, nu ska jag vara duktig och läsa min europkonvention. Puss och smek.
a.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0