Så var nästan dag ett avklarad!

Och det har gått relativt smärtfritt må jag säga.
Frukosten har ni ju fått se (mmsade inlägget och därför blev det ingen styckeindelning whatsoever). Tyvärr blev det ingen lunch, tänkte mig inte riktigt för imorse så var det skola och så åkte jag och handlade och vips så var klockan jättemycket. Det var den här lilla perioden när jag inte kunde köpa en frukt eller dylikt, som var den smärtsamma.

Nu har jag i alla fall ätit lax (ungefär 1,5 laxfilé) med en liten gegga jag rörde ihop. Vad jag har förstått det som genom av att läsa andra bloggar om dukanmetoden så är det okej att äta rödlök. Så jag rörde ihop keso, soyghurt (eftersom att jag inte tål mjölk - jag äter keso ändå...), rödlök, räkor, citronpeppar, vitlök, pressad citron och lite cayennepeppar. Sen blandade jag i havreklin - vilket inte var den smartaste idén må jag säga, men eftersom att det ska ätas varje dag så gjorde jag så ändå. Och jag tänkte att, kan det bli helt fel av att droppa i lite citron och ha i vitlök? Det lät konstigt så därför tog jag mig friheter..! Det är lite jobbigt att jag inte vet vilka kryddor och sånt som man får använda, men jag får väl försöka ta reda på det.. Som sagt håller jag mig borta från saltet också. Vattnet som ska drickas rinner ner av sig självt faktikst, jag har vart jättetörstig idag! Och det är bra, för fan vad det inte är gott att dricka vatten när man inte är törstig.

Nu blir det mer pluggandes och vet ni? IMORGON FÅR JAG MIN SPIS OCH GARDEROB! WOOOHOO :D:D:D

a.

Kommentarer
Postat av: Mick

Hej Kusin!

Låter som en spännande metod! Pepp Pepp från Mej iaf, Du får berätta mera någon gång, inte för att jag vill komma i en tight klänning, men någonting "fräsigt" kanske ;)

2011-02-14 @ 19:12:05
Postat av: anna

Haha vi får se om det fungerar för mig, du kanske har nåra gamla jeans eller nåt du vill komma i? :D

kram!

2011-02-14 @ 20:03:01
URL: http://allaheteranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0