Söndag, dag sju!

Så sitter jag här i köket i min lägenhet, och väntar på maten som befinner sig i min ugn! Åh, vad härligt att ha en spis som fungerar :D Det blir kycklingfilé som jag fyllt med keso (ingen jävla aning om hur det kommer att bli, men jag var tvungen att testa!) och tänkte göra äggröra till det. Och så lite räkor till, bara för att det är gott. höhö.
Men seeegt att vänta 20min på min middag nu.. Vill ju äta :( Det är i alla fall bara tre dagar kvar att proteinerna och sen får jag äta grönsaker i fem dagar :D Åh jag ska vräka i mig en hel tomat! Tyvärr får man inte äta majs :( men jag tror att jag överlever ändå :)

Imorgon blir det zumba! Är lite nervös.

a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0