sunny sunday

Söndag. Inledde dagen med en tur på gymmet med Lollo. Mycket trevligt att träffa denna tösabit igen. Det går så förskräckligt långt mellan gångerna. En ordentlig work-out blev det också! Känns härligt, 6 pass denna vecka, är nog personligt rekord ;D höhö..

Åt en god omelett när jag kom hem och så har jag pluggat och tvättat resten av dagen. Nu håller middagen på att tillagas och skall avnjutas till top model/solsidan, beroende på när den blir klar :) Lax och grönsaker i ugn blir det! Smarrigt. Imorgon är sista dagen jag får äta grönsaker igen, det ska nog firas med ratatoille. Åh, det är så got med mat.. :p

Denna veckan blir det mycket skola och eftersom att det är sportlov är inte basketen som det brukar, så det blir förmodligen ingen basket :( Very sad.. Nej, nu ska jag glo teve och chilla lite.

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0