2. En bild på dig själv


Här har ni en mysko bild på fröken Anna.

Idag har väl kanske inte varit den bästa dagen. Har förvisso tagit en mysig fika med Fanny och Jennifer men sen jag kom hem har jag haft huvudvärk och känt mig lite konstig. Jag vet inte vad det beror på.. Förresten så vill jag äta precis allt. Ge mig pizza, choklad, sallad - allt. NU! Aja, i helgen blir det trevligt sällskap och drinkar. Så det längtar jag efter just nu. Nu väntar sängen eftersom att jag ska upp tidigt imorgon och plugga, och på kvällen blir det bio med mamma, vi ska se "The Adjustment Bureau" med Matt Damon och Emily Blunt, så det ska faktikst också bli riktigt mysigt :) Nej godnatt var det!
a,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0