6. En bild på dig och en vän du inte varit med på länge


Jag och min Hanna i somras vid Hässelby strandbad. Har inte träffat denna donnan sen 15 november. Saknar henne så jag håller på att dö. Men i juni får jag se min tös igen :) Längtar helt sjukt mycket!

Igår blev en knasig kväll men trevligt var det, Calle var värst och brudarna drog för tidigt. Men what to do. Natta och Calle sov kvar så fick lite frukostsällskap också, mycket trevligt! Känner mig så jävla osugen på att festa ikväll, men ska väl snart ta o slänga iväg ett sms till en klasskamrat och se om jag kanske blir taggad. Juristfest måste ju prövas på liksom, eller hur! Sen har jag ju aldrig varit på Ambassadeur heller så, kanske är värt det. Wellwell, många timmar kvar till tio! Puss & Smek, ha en fin dag i solen.
a,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0