Fettisdagen, pannkaksdagen och internation...

Fettisdagen, pannkaksdagen och internationella kvinnodagen var igår. Det firas med att gymma med Natta och Calle (jag har träningsvärk i alla tänkbara muskler), och att bara äta tre ägg på heeeela dagen! Det mest onyttiga jag åt? Morötter eller soyghurt! Allt är i sin ordning med andra ord. Var ju inte så svårt att stå emot eftersom att ingen åt semlor framför mig (jag är i för sig ändå bara måttligt förtjust i semlor men under en månad förra året lyckades vittangisambosarna få i sig några semlor) och pannkakor är bara vidrigt. Nu bär det av till stan för pluggfika med Julia och Emma, detta ses mycket fram emot!:) snart är det helg,woho! :D (jag vet inte varifrån positiviteten kommer ifrån, undra om man ska gå och boka tatueringstid...?) a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0