fredag

Så var tentan över. Om ni visste hur skönt det känns. Nu är det bara att hålla tummen för att jag får godkänt! Behöver jag göra omtenta vettefan hur det här kommer gå, eftersom att jag redan som det är kommer att läsa dubbelt så mycket from april. Weel well, nu tar vi inte ut nåt i förskott.

Efter tentan åkte tre iq-befriade flickor till café muggen och snackade skit i ett par timmar. Emma sitter om tolv timmar på ett flygplan på väg till australien, avis? absolut inte... Hur som helst, hon kommer ha det underbart medan vi andra sitter i skolbänken med folkrätt!

Snart kommer Natta och Calle hit och sen ska vi till Söderhof, blir mysigt :) Måste börja fixa mig.. Imorgon ska jag till Hanna som har släktkalas - hon blir ju 20 på tisdag! och på söndag är det match, ska bli SÅ kul :)

Puss och trevlig helg!
a.


Kommentarer
Postat av: Syrrbärt

hoppas att du får toppen betyg!

Ha en super helg! skriver för du ska se att ja läst din blogg ;)

kramis

2011-03-11 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0