Hej mina kära läsare som inte finns! Nu ha...

Hej mina kära läsare som inte finns! Nu har jag inte bloggat på några dagar av diverse skäl. Asskönt att tentan skrevs i fredags men samtidigt så gick det inte så bra så det är en liten stressfaktor som ligger och gnor i hjärnan. Hur som helst så firades detta med utgång i fredags :) lördagen spenderades hos Hanna där vi med hennes släkt firade hennes tjugoårsdag! Tittade på melodifestivalen och bettade vem som skulle vinna - INGEN satsade på saade och ja, ingen vann :p senare på kvällen sprang vi på en saadekopia, men han vägrade tro på att han var lik honom. Dock skrek ett random "TITTA! Eric Saade!" och jag och Hanna såg oss som vinnare i den diskussionen :) i söndags spelade vi match med resultatet förlust. Sämst. Har för övrigt tränat alldeles för lite senaste veckorna. Nu är jag trött Och dessutom skadad - mer om det typ imorn? Älskar att man kan gå i converse o Skinnjacka nu tillslut! Wiii. Puss a


Kommentarer
Postat av: hanna

Hade du inte sagt att vi inte fick vara med när vi kom in så hade jag satsat på honom ju.

2011-03-17 @ 00:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0