Lördag

Jaha. Idag har jag varit på jobbet, känns bra men är ändå rätt jobbigt. Fast mest att ta sig upp för att åka dit. Idag har jag också kört protein i fem dagar igen, så nu kör vi återigen på fem dagar sallad! Imorgon väntar dessutom invägning och jag är nervös.. Usch, jag är lite trött på all den här viktpaniken jag håller på med. Anyway, imorgon får vi se hur det går. Har ju bara blivit två träningspass den här veckan också men ska faktiskt upp till gymmet innan jobbet imorgon! Duktig? JA!

Kvällen ska spenderas lyssnandes till melodifestivalen och pluggandes, mestadels tryckfrihetsförordningen men även yttrandefrihetsgrundlagen. Det ni, juristnörd here I come.

Sitter förresten hemma hos mamma nu. Telefonen ringde förut, och eftersom att jag ser det som att jag fortfarande bor här har jag ingenting emot att svara i telefonen. Var ett telefonnr jag inte kände igen så tänkte att, ja vafan, är väl en säljare eller nåt så jag svarar. Skulle jag inte ha gjort. En människa som jag inte pratat med på en månad var det på andra sidan.. Jag fick panik och började gråta. Japp. Wellwell,

a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0