Måndag

Kickstartade veckan med hela två timmar i skolan, handlade på vägen hem och lagade kyckling åt min fru Hanna. Nej ingen kickstart direkt.. Och jag bara drar mig ifrån att plugga, jävla seminarium imorgon. Jag hatar att läsa juridik på engelska, så därför strejkar hela kroppen och behåller datorn i knäet istället för att plugga. Så kan det gå.

Så jag har blivit astråkig igen vad gäller bloggandet. Men det är bara för att dieten går bra och jag inte längre behöver tala om för er vad jag stoppar i mig hela tiden. Och tur är väl det, för hur sexigt är det egentligen? Och nu har jag tre kilo kvar (ja det går sjuukt långsamt) så snart slipper mina underbara vänner höra mitt diettjaffs! Bra va?!

Men för att inte vara så tråkig har jag snott en grej från en av 93 tjejerna på basketen http://saragradin.blogg.se
nämligen en dags-bild-grej som jag ska göra, publicerar listan i nästa inlägg :) Poängen är i alla fall att varje dag ladda upp en bild :) Så får vi se om ni har sån tur att ni får läsa en text till också ;)

I helgen firade vi Hannas 20 års dag, KING att hon är stor flicka! Hur som helst, det var jävligt trevligt (jag missade allt bråk som vanligt så jag hade det bara görbra (stavas det så, calle?) haha kan man säga görgött btw? awesome! hahaha..

a,

Kommentarer
Postat av: calle o natta

klart man kan säga görgött! :D

2011-03-22 @ 20:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0